Turime
MARCA TURÍSTICA PER A LA COMARCA
La Mancomunitat de Municipis de la Safor llança una única marca turística per a la comarca.
10/11/2017

El saló de plenaris de l’ens comarcal es va omplir de gom a gom la nit de dijous per a la presentació del Pla de Dinamització i governança Turística de la Safor, acte que va comptar amb l’assistència de la diputada de Turisme, Pilar Moncho. Alcaldes, regidors, diputats i representants del sector: hostalers, restauradors i empresaris turístics es van donar cita per conéixer les acciones compreses a l’esmentat pla, finançat per la Mancomunitat de Municipis de la Safor, el Patronat de Turisme i l’Agència Valenciana de Turisme de la Generalitat.

 

Entre els objectius del pla es pretén crear una destinació turística madura, amb la promoció de propostes de qualitat i sostenibilitat. Un dels objectius és l’impuls de la desestacionalització de l'activitat i la contribució al reequilibri socioterritorial, la generació d’una oferta atractiva a la nova més enllà del model de sol i platja, a fi de promoure-la de manera adequada. D’altra banda, la creació productes turístics i amb experiències que ajuden a desestacionalitzar i diversificar l'oferta. I, finalment, el fet de redirigir els fluxos cap a altres zones oferint activitats atractives que complementen el dia de platja amb visites al Parc Natural, rutes en bicicleta, rutes culturals, naturals i gastronòmiques, albirament d'aus, excursions a monuments, museus..., activitats a la platja orientades a la sensibilizació ambiental i cultural.

 

En el transcurs de l’acte es va presentar un nou producte turístic que vol posar en valor part de la historia de la comarca, així com els diferents paisatges de l’aigua i el patrimoni mitjançant les figures rellevants com ara els Borja, els Centrelles i Ausias March, amb una gran rellevància internacional elaborada pel doctor en història medieval Frederic Aparici.

 

Des de la Mancomunitat s’ha impulsat la creació d’una nova marca turística, “Safor Turisme” que pretén aglutinar tota l’oferta dels pobles costaners però també la de l’interior. La marca ha estat elaborada pel dissenyador Jordi Falgàs, amb una proposa que convida a l’estada tranquil·la en una comarca acollidora que disposa de multitud de recursos naturals, patrimonials, esportius, i per a la pràctica d’esports nàutics, de muntanya, escalada, de rutes de mountain bike, cicloturístiques, marjals, rius, albirament d’aus, camps de golf...

 

Des de l’ens comarcal, el president de la Mancomunitat, Tomàs Ferrandis, s’assegura que en “aquest pla tots sumem, cadascú amb les seues singularitats i potencialitats, conscients que els tradicionals punts de destinació turística es poden veure enfortits amb una oferta complementària procedent dels pobles més menuts. El pla s’ha elaborat amb professionals de la comarca i s’ha comptat amb el Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València”. De fet, la pròxima setmana tindran lloc dues accions formatives adreçades al sector, un curs de màrqueting i paquetització turística i un altre de xarxes socials i turisme que es desenvoluparan al campus de Gandia.

 

Informa Gabinet de premsa de la Mancomunitat de Municipis de la Safor
 

  • foto Pilar Moncho, President i Vicepresidents
  • assistents
  • Bossa

Formulari de cerca

Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30